Wednesday, January 2, 2008

خاطرات سبز


1-وقتی حس میکنی ممکنه خاطرات سبزت زیره برف زمستونی یخ بزنه حتماً دلیلش اینه که یک جای مسیر رو اشتباه اومدید. بجای اینکه جلوتر نری شجاعتت رو نشون بده و راه جدید و درستی انتخاب کن.
ارزش یه چیزهایی تو دنیا بیشتر از اینکه چشمات رو روشون ببندی.
2- خوشحالم که درست انتخاب کردی.
3- اولین برف زمستون هم اومد و خاطرات سبز ادامه داره
4- فقط یک عکس دیگه میزارم اینجا
5- زمستون امسال هم مثل پاییز و تابستونش متفاوت و لذتبخش شروع شد.
6- به من ایمان بیار. من حرف بیخودی نمیزنم.تا حالاش هم دیدی که هرچی گفتم درست بوده.
7- خوبه که آدم نمره اش 10 از 10 باشه. اینجور وقتا حتا به 9 و اندی هم نمیشه قانع شد.

7 comments:

Anonymous said...

1- بله راه ها و مسيرهاي جديد براي همينه كه انسان تا وقتي زنده است بايد در حركت باشه و از سكون خارجه براي اينه كه هميشه ممكنه حتي يك راه وجود داشته باشه كه با همه راههاي دنيا فرق داشته باشه و اوني موفقه كه اون يك راه رو كشف كنه. منم ممنونم كه نگذاشتي چشمن بروي زيباي ها و همينطور تجارب جديد بسته بشه.

Anonymous said...

2- درست يا غلط رو من در اين مي بينم كه توقف نكردم و نخواستم مشكلي اگه هست با فراموش كردنش مشكل رو از بين ببرم مهم نتيجه نيست مهم اون تلاشه كه در اين راه مي كشيم و تو من و از اين بازداشتي منم ممنونم

Anonymous said...

3- خاطرات سبز از حالا با پاكي و سفيدي برف زمستون همراه مي شه

Anonymous said...

4- چون مي دونم با رفتن از اينجا فقط مي خواي سبك و روش نوشته هات و اثرهاي هنريت رو عوض كني ناراحت نيستم

Anonymous said...

5- زمستون امسال با برش برفش كلي الطاف الهي رو برامون به ارمغان آورد

Anonymous said...

6- من به تو ايمان دارم اگه ايمان بهت نداشتم كه دوباره شروع نمي كردم. ولي تو هم مواظب باش غرور تو رو به اشتباهي نندازه

Anonymous said...

7- تو اگه نمره 10 از 10 گرفتي به خاطر وجود خودت بود مطمئن باش ارفاقي نكردم

Post a Comment